juliafisen

Idag ställde jag klockan på 9. Vad duktig han är tänker ni, går upp tidigare när han är ledig. Vaknade klockan 1.
Jag gick till stan och betalade cozzy för vårt internet och sen gick jag en sväng på stan för att checka lite saker. Tror jag har hittat ett par svarta byxor jag vill köpa nu, och sen kollade jag på den där datormusen apple har för 400kr som skulle passa bra här när jag redigerar! Men får se, jag klarar faktiskt mig, lite jobbigt bara.

Detta inlägget är helt och hållet bestämt av Julia, och då ska hon få det också :* Har varit så trött de senaste dagarna så jag bara orkat hänga på facebook och aftonbladet och gjort mina läxor. Har inte orkar logga in här och skriva något seriöst långt, vilket det inte kommer bli nu heller.

Här är en bild på min älskade fis. Från hennes skolavslutning i 9an. Är hon inte en ääääängel?



Kommentarer
Postat av: Alexandra ( ♥ KAKHUSET)

Otroligt vacker! :)

2010-05-26 @ 04:00:50
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0