lugn fredag

Idag var som sagt min första day off på hur många veckor som helst. Var riktigt skönt att känna för en gång skull att man inte var i skolan. Haha. Vi stack till CozzyStay för att prata om lite allmänna saker som sagt, och sen vidare till Etihad. Det kommer kosta oss 169 dollar att boka om biljetten för att komma hem, vilket är typ 1100kr. Lite segt dock, men vill vi hem får vi ju stå det kastet.

Ikväll har grabbarna varit ute, jag kände mig inte sugen på att gå ut idag heller. Kände mycket hellre för att bara spara pengar till Julia kommer hit och spara pengar över lag också. Så jag har varit hemma fixat en ny frilla med det som gick, ska pröva den imorgon, och gjort pannkakor med Sadi och Öznur. Trevlig kväll!

Imorgon ska vi kolla på materialet vi har fått fram av filmningen. Dock så har jag hört att typ 90% av Happy Harry filmen inte går att använda för att där är något skit på linsen eller något. Vilket jag tvivlar starkt på för det borde vår camera operator ha sett... Nu ska jag sova i alla fall. Tidig skoldag imorgon. Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0