måndag

Var och pratade lite med CozzyStay idag. De ville ha dit oss alla i detta huset och ha ett individuellt möte. Detta för att dem varit här och kollat och att här såg ostädat ut. Kollektiv bestraffning heter det!!

Efter det stack jag till skolan för att träffa Jarrod och föra över lite filer till dokumentären till min sprillans nya hårddisk som jag pratade om förra veckan. Extremt nöjd med mitt inköp. Det betyder att jag kan göra kortfilmer när jag kommer hem till Sverige också, vilket jag längtar fruktansvärt mycket till. Bara för att liksom.

Idag bestämde jag mig för att göra taco. Tyvärr var tortilla-bröden slut så var tvungen och köra på nachos och dem hade bara chili. Och min köttfärs blev lite för bra kryddad så det har lett till en halvt orolig mage. Men jag mår prima ändå så det är ingenting så! :D

Nu ska jag lägga mig och kolla på Boondock Saints. Minns att jag lånade den från Boppy för sådär 10 år sedan men såg aldrig den.




Jag och Turk från festen i fredags. Alla fick varsitt tomtebloss som vi höll i tillsammans. Skit mysigt. Inte bögigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0