promenad genom stan

Kvalitetstid med sig själv är väl ingenting man tackar nej till? Jag är ju trots allt en av dem trevligaste jag känner! Killarna stack på fotboll idag, så jag drog en runda på stan. Egentligen skulle jag också med men det hade blivit för dyrt så jag sa att jag köper hellre ett par jeans och ett par skor för dem kläderna och det var precis vad jag gjorde. Köpte ett par svarta "converse-stil" skor med dragkedja på på sidan istället för 200kr. Behövde ett par skor, och har fastnat med converse på senaste. Jag har ju inte 5 par för ingenting. Inhandlade även ett par stentvättade Cheap Monday jeans för en 600kr. Så tack alla för pengarna, ser detta som en del av födelsedagspresenterna.

Efter det satte jag mig på Pizza Hut. Tänkte först göra takeaway men sen såg jag att om jag la till typ 50 kronor så fick jag äta hur mycket jag ville på deras buffé och dricka hur mycket som helst. Och jag store-Filip kunde ju få ner en hel del tänkte jag. Tror nog dem tjänade bra med pengar på mig jämfört med alla överviktiga australienare som satt där. Men mätt som fan blev jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0