sjuk

Igår kväll hamnade vi på fest med några från skolan. Vi var väl en 15 stycken. Sen kom jag hem men hoppade väl inte i säng förrens klockan 4 typ. Vaknar klockan 11 med VÄRLDENS huvudvärk och det känns som mina öron ska sprängas så ont jag har. Går upp och tar 2 alvedon och slänger mig i säng igen. Klockan halv 4 vaknar jag upp och mår mycket bättre. Skit konstigt, undrar var det var. Dock har jag min förkylning kvar, och känner mig lite seg i kroppen. Hoppas det går över snart.

Ska hoppa i säng och se lite på Zodiac nu. Tidig morgon imorgon, ska upp och prata med älskling också. Ha en underbar dag, och njut av det sista på er helg därhemma!



Kommentarer
Postat av: Julia

Inte okej att vara sjuk när jag inte är där och kan ta hand om dig. Se till att bli frisk illa kvickt baby

2010-05-10 @ 00:25:37
Postat av: Filip

Jaaa ska :( Jag känner mig mycket bättre idag när jag vaknade... Saknar dig mest <3

2010-05-10 @ 00:28:41
URL: http://sauppenbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0