up in the air

Fredagsmys. Turken i huset fyller 26 idag, så han bjöd med alla ut. Men jag har varken råd eller pallar, och ska dessutom upp tidigt imorgon för att jag ska till skolan. Börjar 10 och har då min andra av de två electivesen som ingick när man börja på skolan. Vill man ha ett till får man typ betala 1000-2000kr. Det är editing jag har imorgon. Den förra var cinematography. Så kommer uppdatera er om det imorgon, ska nog bli helt okej roligt :)

Ikväll har det inte hänt så mycket. Jacob och Henrik är ute och firar Sadi dock. Jag och Joel började kolla på Up In The Air men stängde av den lika snabbt för vi kom på att vi behövde sömn. Så det får bli ett framtida projekt.

Just det. Gjorde en riktigt lyx-fredags-måltid ikväll. Fläskfilé med potatis och pepparsås, och med vitlöksbröd som dessert. Och håll i hatten. En flaska vin. Har nog aldrig hört om något bögigare, bedrövligare eller mer deprimerande att göra med sig själv. Behöver verkligen att du kommer hit nu älskling. Henrik lyckades fånga allt på bild också.



Kommentarer
Postat av: Julia

Vad glad jag blir av att höra det där hörru, då kan vi börja dricka vin också, för det förslaget har ju aldrig varit populärt tidigare. Då vet man det nu ;-) Haha du är min sötnos du

2010-05-14 @ 17:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0