flygresan bokad

Som Filip sa: Resan är bokad! Äntligen säger jag bara! Äntligen har vi ett riktigt datum att se fram emot. Som jag har längtat!
Jag har letat flyg länge nu, men har inte hittat något som jag har tyckt passat mig bra. Jag var ute efter att hitta något som var så lite väntetid som möjligt på flygplatserna men ändå för ett bra pris. Detta har verkat vara en omöjlighet eftersom jag hela tiden har hittat billiga flygbiljetter men med 10-12 timmars väntetid på flygplatserna, vilket jag inte var sugen på. Men sen hittade Carolina denna resan och då klippte vi den direkt.

Än så länge har vi varit i från varandra i 3 månader, när jag landar kommer det ha gått nästan fem månader. Fem månader utan älskling, jag ska erkänna att det har gått fortare än vad jag trodde att det skulle göra. Men det har inte gått en dag utan att jag har saknat honom. Och om 7 veckor slipper jag saknaden, om sju veckor landar jag på Sydney flygplats för att äntligen få känna hans närhet igen.


30 juni
14:25 avgång Köpenhamn, Kastrup
06:00 1 juli (lokal tid), landar i Bangkok
Flygtid: 10:35 h
07:55 1 juli, avgång Bangkok
20:00 1 juli (lokal tid), landar i Sydney
Flygtid: 09:05 h
28 juli
15:25 avgång Sydney
21:55 (lokal tid) landar i Bangkok
Flygtid: 09:30 h
01:20 29 juli (lokal tid) avgång Bangkok
07:40 29 juli (lokal tid) landar i Köpenhamn
Flygtid: 11:20 h



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0