13 november, 23 månader


23. 23. 23. 23. 23. 23. 23. 23. 23. 23.

Bara en liten månad kvar sen har vi 2 år mitt hjärta. Men det är som sagt en liten stund till. Ny månadsdag jaaa, och jag tror du vet lika mycket som jag vad det innebär va? :*

Förlåt för senaste tiden. Vet att jag rabblar upp en ursäkt för varje brev, men vill bara att du ska förstå att jag verkligen är ledsen, men jag har ju faktiskt haft så otroligt mycket saker att göra. Men nu när thesis-perioden är ö ver så kommer jag ju såklart ha mer tid med saker som jag inte har haft tid med innan. Och viktigast av allt, spendera mer tid för mitt hjärta.

En lång tid har gått, och vi har ju en liten berättelse bakom oss nu hjärtat, har vi inte? <3

I alla fall, nu till det viktigaste. Denna månaden är det lite mer av ett projekt för dig att hämta brevet. Hoppas att det kommer att fungera för dig. Men denna gången ligger brevet kärt hemma i Sjöbo hos Hedda och väntar. Mamma har förberett en liten fika runt 13 tiden idag. Men det blir inte allt för lång varigt för hon ska iväg och servera sen runt 15 tiden. Hoppas att det är okej hjärtat, vet att du har mycket att göra, men det gör mig glad när du återförenas med min familj utan att jag är det, även om du precis har gjort det helt på egen hand. Bäst.

Vi hörs snart. Sitter otåligt och väntar på dig på Skype idag. Älskar dig mest,

Nemo Nisi Mors


Kommentarer
Postat av: Anonym

23 underbara månader, och många fler ska det bli <3 Älskar dig min lilla Gussunge

2010-11-13 @ 09:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0