13 september, 21 månader


7 månader som har gått nu sen jag åkte hjärtat. Har varit 7 tuffa månader, men vi är starka, vi klarar allt. Jag tycker i alla fall att tiden har gått väldigt snabbt. Även ifall det kanske känns som den här tiden har gått ganska sakta, så har det ändå sprungit iväg med tanke på så länge jag har varit här. Och nu är det bara 100 exakta dagar tills jag kommer hem. Längtar så mycket efter dig.
Märker också att min svenska börjar svika mig mer och mer. Bara de första meningarna tog mig lång tid att skriva, så jag tror jag går rätt på sak denna gången, haha.

Ska jag vara riktigt ärlig så har inte så mycket saker gått som det var menat denna månaden. Jag har lite problem. Jag kan därför inte offentliggöra nu direkt när och var du kommer få ditt brev. Men jag jobbar på det. Tusen gånger förlåt. Jag vet om att detta är något du vill ha direkt när du vaknar på vår månadsdag, men brevet kanske blir lite bättre ifall du får vänta med det och känna på det lite :*. Mitt tips till dig dock är att ha mobilen nära dig under dagens gång.

Jag skriver ut det här sen för er andra när brevet väl har nått fram. Förlåt för att jag teasar er också kanske.

Älskar dig mest min Julia. Grattis på 21 underbara månader tillsammans <3


Kommentarer
Postat av: elin

Att det finns sådana söta par som ni!



Lycka till med allt, kramar!

2010-09-15 @ 21:35:22
URL: http://joelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0